Förlåt men en skitvecka

Alltså jag är såå glad att denna vecka är förbi. Den har varit bra förvirrande då vi var lediga i måndags och efter det har jag inte hunnit med, det var ju tisdag igår? Känns det som iallafall. 
 
 
Att komma tillbaka efter en månad från skolan var inte neklt, men det gick överraskat smidigt ändå. Onsdagen flöt bra då den inte var så lång. Gårdagen var dessvärre inte den roligaste dagen, jag hittade Lizz ofräsh. Fortfarande oklart vad som har hänt, troligtvis någonting lätt som möjligtvis hänt i hagen. Nu ger jag Lizz all min uppmärksamhet och kärlek, allt för henne!
 
 
Vad väntar er i helgen? För mig väntar det jobb!

Vigdis Nygaard

Hej! Jag ska själv börja på SRG till hösten och har lite funderingar kring stämningen på skolan. Hur är det med fördomar bland annat? Själv har jag en haflinger, visserligen en sportig modell, men fortfarande inte idealet. Är det mycket utrustningsstatus där det tävlas om vem som har dyrast? Skulle vara riktigt kul att läsa ett sådant inlägg, det är trots allt ridsporten och unga tjejer vi pratar om.
Kram!

Svar: Självklart ska jag skriva ett inlägg om SRG om du vill det, ska jag försöka skriva ihop! Kul att du är intresserad av SRG, en bra skola om du frågar mig!
josefinperssons.blogg.se

2017-04-27 / 15:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback