Dagarna flyter på

Dagarna gå för fort för att hinna med. Igår bestod dagen av jobb i stallet och efter det red jag två hästar, Bugge och Lizz. Man kommer snabbt in i rutinerna och jag har ju ändå hyfsad koll på saker och ting. 
 
På sistone tycker jag att Lizz har varit så svår att rida. Jag får inte kläm på vissa saker, det känns som att hon fått mer styrka i kroppen och orkar jobba mer ordentligt, samtidigt kan hon sätta emot mer när hon känner för det. Idag kändes det som jag verkligen fick med henne, vi började jobba en del trav - halt - trav osv. Det var nyttigt för både mig och Lizz, att verkligen känna hela tiden att hon är med mig och ingen annanstans. Sedan i galoppen jobbade vi en del samling och även där var hon med  mig ganska bra än vad jag trodde. 
 
 
Och ingen Eco har kommit än då paketet vi väntar på inte kommit än. Får se när hon kommer. Längtar såååå!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback