Tävlingsplanering

Idag för första gången på ett bra tag loggade jag in på TDB. Vet ni hur det kändes? Som en kick. Något som fick mig att träna ännu mer och hårdare för att lyckas sätta målen jag har. Jag har beslutat att endast rida LB denna vår och ge oss ut på LA till sommaren om allt går som det ska. Första tävlingen blir 28 mars, det blir med laget på Enskede Ridsällskap en LB:1. Vilket är kort bana och vi som bara ridit på lång bana i ett halvår. Kan ju bli spännande. 
 
 
Idag red jag ut Eco på travbanan efter vi slutat. Det var rätt skönt att bara rensa tankarna på Ecos rygg, jag joggade henne bara och lite galopp. Hon var fin när hon inte blev så pigg som hon blev några gånger men höll sig förvånadsvärt lugn. Imorgon väntar dressyrträning för Anna. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback