Vart tar tiden vägen?

Jag har hunnit gå en vecka(!!!) i skolan, lite sjukt är det. Känns som det var nyss man gick på sommarlov. Att komma tilllbaka har varit annorlunda på många sätt, det är inte riktigt samma sak med ännu fler nya elever och flera lärare. Man får en annan känsla om man är ensam klass, den känslan är svår att förstå. Jag ska iallafall bli bättre på att uppdatera er om mina träningar och tävlingar osv. Nu kommer bloggen bli mer inriktad på mig och Lizz, Eco kommer komma in lite då och då. 
 
 

Julia Forsbacka

Alltid lite tråkigt att skolan kommer igång men själv blir jag faktiskt mycket mer strukturerad. Skolan tvingar en verkligen att planera bra ;)

Svar: Jag kan tycka det är skönt att komma tillbaka till rutinerna och min klass, även alla träningar. :)
josefinperssons.blogg.se

2016-08-30 / 07:20:53
URL: http://forcebacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback