Att åka på tävling utan krav

Jag älskar att tävla och ska jag vara ärlig så vet jag inte varför jag tävlar. Om det är atmosfären på tävling, alla man känner och får umgås med eller om det är utvecklingen man får se i efterhand, jag har ingen anning möjlitvis en blandning av alltihoppa. 
 
Det jag behöver träna på är att åka till tävlingar utan krav, att tillåta det att gå helt åt helvete. Både jag och Lizz behöver åka på tävling få rutin och bara kunna slappna av. Göra det som en kul grej, jag vill gärna ligga på topp. Jag vill gärna göra bra resultat och jag vill verkligen visa att jag vill. Därför ska vi åka runt 
 
 
Anna säger åt mig att ha tålamod, bygga upp ett självförtroende och bara njuta av min fina häst. Det är inte förän man stannar upp och tittar tillbaka som man faktiskt ser utvecklingen mellan oss två. JAG är redo att lägga ner såååå många träningstimmar för att både rida denna häst så bra som det bara går och för att bli ännu bättre. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback